۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۸۵۴۶

آغاز توزیع کتابهای درسی دانش آموزان از 15 شهریور

كتاب هاي درسي دانش آموزان استان از 15 شهريورماه در سراسر استان توزيع مي شوند.
آغاز توزیع کتابهای درسی دانش آموزان از 15 شهریور
علي مردان مرداني مشاوراجرايي مديركل آموزش و پرورش استان گفت :دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان از 15 شهریور ماه می توانند پس از اخذ حواله از مدارس با مراجعه به مراکز فروش و کتاب فروشی های منتخب،کتابهای خود را تهیه کنند .

وی ادامه داد:کتابهای دوره ابتدایی و مقاطع پیش دبستانی و فنی حرفه ای و کارو دانش تحویل مدارس می شود و دانش آموزان می توانند این کتابها را از مدارس تهیه کنند .

مشاوراجرايي مديركل آموزش و پرورش استان با اشاره به این که 54000 دوره کتاب بین کتاب فروشی های منتخب استان توزیع می شود گفت :از این تعداد 30000 دوره مربوط به پایه هفتم و24000 دوره مربوط به دوره متوسطه دوم می باشد .

وی همچنین گفت : در  پايه هاي اول تا ششم دوره ابتدايي در مجموع 90300 دوره كتاب درسي ،براي هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش 7000 دوره كتاب و براي دوره پيش دانشگاهي 6200 دوره كتاب بين مدارس توزيع مي شود.

 

مردانی  درباره قیمت کتابها گفت :کتابها براساس قیمت روی جلدشان عرضه می گردند.

وی در پایان  درباره تغییر کتب درسی توضیح داد:با تغییراتی که درسیستم آموزشی ایجاد شده است کتابهای برخی پایه ها هم دستخوش تغییر شده اند اما به طور کلی کتابهای پایه سوم ابتدایی و پایه هفتم یا همان اول متوسطه اول جديد التأليف می باشند .

مرجع : زنگ خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۳۱

27 Dec 2019